Termene si conditii

 

1. Acceptarea Termenelor și Conditiilor

 

Aceste Termene si conditii (“Termene si Conditii”) constituie conditiile contractuale ale relatiei dintre tine si EXCELENT PROJECTS SRL (denumita in cele ce urmeaza ”Furnizor”). Te rugam sa citesti aceste Termene si Conditii pentru utilizarea in orice mod a platformei accesibile la adresa URL: https://inhomedesign.ro (“Website”). Accesarea si vizitarea Website-ului si / sau folosirea serviciilor oferite pe Website inseamna acceptarea in totalitate si neconditionata a acestor Termene si Conditii.

 

Prin acceptarea acestor Termene si Conditii esti de acord ca:

  • in cazul in care esti o persoana fizica, actionezi in nume propriu si ca nu reprezinti nicio alta persoana, iar daca esti reprezentantul unei persoane juridice, actionezi in limitele imputernicirii ce ti-a fost data;
  • vei furniza informatii corecte pentru Furnizor;
  • nu vei utiliza Website-ul pentru a reproduce, duplica, copia, vinde, revinde, distribui, publica sau exploata, in niciun scop comercial, software-ul, continutul, ofertele sau serviciile furnizate de catre Furnizor, sau obtinute prin intermediul Website-ului fara sa obtii consimtamantul expres, prealabil si scris al Furnizorului, aceasta restrictie include orice incercare de a incorpora orice informatie de pe Website in orice alt catalog, produs sau serviciu;
  • nu veti utiliza Website-ul in niciun mod care ar putea sa afecteze in mod negativ disponibilitatea resurselor sale in orice mod care ar putea defecta, dezactiva, supraincarca sau deteriora serverele sau retelele Furnizorului;
  • nu vei utiliza Website-ul in orice scop care este ilegal sau interzis prin aceste Termene si Conditii.

 

2. Responsabilitate

 

Prin inregistrarea unei Comenzi pe Website, Utilizatorul este de acord cu forma de comunicare (telefonica, e-mail sau alta) prin care Furnizorul agreeaza cu Utilizatorii conditiile furnizarii serviciilor.

 

Aceste Termene si Conditii reprezinta inscrisul constatator al raportului juridic incheiat intre tine si Furnizor.

 

3. Definitii

 

Termenii folositi in continuare vor avea urmatorul inteles:

 

Utilizator – orice persoana fizica, in varsta de cel putin 18 ani, cu capacitate de exercitiu deplina, si orice reprezentant al unei persoane juridice inmatriculate si functionand in conformitate cu legile din Romania, actionand in numele si pe seama persoanei juridice, care acceseaza Website-ul fiind interesata de datele, informatiile, ofertele si/sau serviciile Furnizorului, precum si orice persoana fizica (inclusiv persoana fizica autorizata) si/sau persoana juridica care achizitioneaza serviciile furnizate prin intermediul Website-ului.

 

Furnizor – societatea EXCELENT PROJECTS SRL, cu sediul in Strada Palanca, nr.2,  Corp B, Ap. 6, Timisoara, telefon: +40 770 895 351, numar de inregistrare la Registrul Comertului J35/1533/2019, Cod Unic de Inregistrare Fiscala 40863345 e-mail: [email protected] .

 

Comanda – cerere plasata de catre un Utilizator cu scopul de a primi, din partea Furnizorului, unul sau mai multe pachete de servicii sau produse prezentate pe Website.

 

Pachete de servicii – acele servicii de design de interior ce fac obiectul unei Comenzi, ce pot fi prestate de catre Furnizor la un anumit moment, asa cum acestea sunt prezentate la adresa https://inhomedesign.ro/servicii/ . Pachetele de servicii au pret fix pe sedinta/camera/metru patrat, descrierea lor se regaseste pe Webiste si cuprinde: descrierea, livrabilele incluse / continutul din fiecare pachet de servicii, pretul si termenul de livrare.

 

Designer de interior – reprezentant al Furnizorului

 

Colaj cu propunerea de amenajare – plansa (moodboard-ul) cu obiectele selectate de catre designerul de interior pentru a fi incluse in amenajare

 

Revizii ale Colajului cu propunerea de amenajare – serviciile Design Online si Design Timisoara, au incluse 2 revizii. Revizia inseamna modificarea elementelor indicate de catre Utilizator designerului fie prin inlocuire, eliminare sau completare cu alte elemente si nu inseamna un concept nou cu totul diferit.

 

Website-ul – site-ul https://inhomedesign.ro, inclusiv orice sectiune sau subpagina a acestuia. Site-urile si/sau paginile de internet ori alte componente ale acestora ce apartin unor terti si care sunt accesate de catre Utilizatori ca urmare a legaturilor sau trimiterilor disponibile pe site-ul https://inhomedesign.ro nu fac obiectul si nici nu intra in sfera acestei definitii.

 

Pret – pretul total al serviciilor prestate de catre Furnizor in scopul efectuarii pachetelor de servicii ce fac obiectul Comenzii si care este fix pentru Serviciile prezentate pe site.

Prin exprimarea acordului tau referitor la aceste Termene si Conditii, declari si garantezi ca ai 18 ani si capacitate deplina de exercitiu sau, in cazul reprezentantului unei persoane juridice, ca societatea este inmatriculata si functioneaza in conformitate cu legile din Romania, iar tu, ca reprezentant, ai dreptul sa accesezi, vizitezi sau utilizezi in orice alt mod Website-ul si sa contractati cu Furnizorul, in numele societatii, un contract de prestari servicii, in vederea realizarii Serviciilor si a cumpararii produselor.

 

Furnizorul isi rezerva dreptul de a modifica sau de a actualiza oricand, in mod unilateral aceste Termene si Conditii. Te rugam sa recititi aceste Termene si Conditii la fiecare accesare a Website-ului.

 

Daca continui utilizarea Website-ului inseamna ca ti-ai exprimat acordul cu privire la noua forma a Termenelor si Conditiilor aplicabila la fiecare moment al accesarii Website-ului. Daca nu esti de acord cu modificarile propuse, te rugam sa nu mai accesezi, vizitezi sau utilizezi, in orice mod, Website-ul.

 

4. Scopul urmarit

 

Scopul Termenelor si Conditiilor este (i) de a defini si reglementa conditiile de utilizare a Website-ului precum si (ii) de a defini conditiile contractuale ce guverneaza relatia dintre Utilizator si Furnizor, pentru solutionarea unei Comenzi.

 

5. Drepturi de proprietate intelectuala

 

Continutul Website-ului este protejat de legile privind drepturile de proprietate intelectuala aplicabile, inclusiv dar fara a se limita la Legea nr. 8/1996 privind drepturile de autor si drepturile conexe. Toate textele, formatarile (inclusiv, fara a se limita la selectarea, coordonarea si aranjarea materialelor pe Website-ul inhomedesign.ro) si imaginile, graficele, animatiile, instrumentele, aplicatiile, muzica, sunetele, articolele, copiile, materialele, fotografiile, marcile, denumirile comerciale si logo-urile, precum si alte materiale si informatii de pe acest Website sunt protejate de drepturi de proprietate intelectuala ale Furnizorului, subsidiarilor si afiliatilor, si ale licentiatorilor acestora (denumite in mod colectiv ”Continutul”). Aceste materiale nu pot fi copiate, supuse unor operatiuni de inginerie inversa, decompilate, dezasamblate, modificate, repostate pe alte website-uri, incadrate, schimbate sau distribuite, redistribuite, licentiate, sublicentiate sau transferate in orice forma de catre tine. Niciunul dintre elementele de pe Website-ul inhomedesign.ro nu va fi considerat a acorda direct, implicit, sau in orice alt mod, orice licenta sau drept de a utiliza, in orice scop, orice marca, drept de proprietate intelectuala sau material protejat prin drepturi de autor apartinand Furnizorului. Marcile, logourile, numele comerciale si marcile, atat inregistrate cat si neinregistrate (denumite, in mod colectiv, ”Marcile”) afisate pe Website-ul inhomedesign.ro sunt Marci apartinand Furnizorului si a tertilor parteneri afiliati ai acestuia. Nimic de pe Website-ul inhomedesign.ro nu trebuie interpretat ca acordand, in mod direct, implicit, sau in alt mod, orice licenta sau drept de utilizare a oricarei Marci afisate pe Website-ul inhomedesign.ro

 

Utilizatorul declara si intelege ca orice utilizare neautorizata a acestor materiale reprezinta incalcarea drepturilor de proprietate intelectuala ale Furnizorului sau ale partenerilor afiliati si va atrage exercitarea, de catre Furnizor sau partenerii sai afiliati a tuturor remediilor legale.

 

6. Dreptul de a utiliza continutul Website-ului

 

Furnizorul ofera Utilizatorului o licenta limitata, neexclusiva, revocabila pentru a vedea, distribui, printa sau descarca orice Continut, asa cum acesta este definit mai sus, de pe Website-ul inhomedesign.ro, pentru uzul sau personal. Utilizatorului nu ii este acordat dreptul sa licentieze, republice, distribuie, copieze, cesioneze, sublicentieze, transfere, vanda, creeze opere derivate sau orice alta utilizare non-personala a oricarui Continut al Website-ului. Nicio parte a Continutului nu poate fi reprodusa in nicio forma sau incorporata in orice sistem electronic sau mecanic de gasire a informatiilor, altfel decat in scopul folosirii personale. Utilizatorul nu poate accesa sau utiliza Website-ul in niciun fel care ar putea sau care are scopul de a dauna sau afecta Website-ul sau orice server sau retea care sta la baza Website-ului, sau de a interfera cu utilizarea si dreptul unei alte persoane de a se bucura de Website.

 

Furnizorul acorda Utilizatorilor un drept limitat, revocabil si neexclusiv de a crea un hyperlink catre Website sau catre orice Continut din acestea atat timp cat linkul nu infatiseaza Furnizorul, produsele sale sau serviciile sale intr-un mod fals, inselator, daunator sau, in orice alt mod, ofensator sau care implica o sponsorizare sau recomandare a website-ului, paginii sau continutului  tau de catre Furnizor.

 

7. Utilizarea Website-ului

 

In vederea plasarii unei Comenzi, Utilizatorul va completa un formular specific pentru fiecare Serviciu. Datele vor fi procesate conform Politicii de confidentialitate, care poate fi vizualizata aici.

Pentru plasarea unei Comenzi, Utilizatorul va furniza urmatoarele informatii, in functie de pachetul de Servicii dorit:

Serviciul “Consultanta”:

  • Nume si prenume (pentru persoane fizice) / denumire societate
  • Adresa de e-mail;
  • Telefonul;
  • Localitatea;
  • Subiect Consultanta (scurta descriere a subiectului pe care se va axa conversatia dintre Utilizator si Furnizor);

Serviciul “Design Online”:

  • Nume si prenume (pentru persoane fizice) / denumire societate
  • Adresa de e-mail;
  • Telefonul;
  • Localitatea;
  • Camera (ex. Living, Bucatarie, Dorimitor);
  • Metri patrati (ai camerei pentru care Utilizatorul doreste Serviciul “Design Online”);

Serviciul “Design Timisoara”:

  • Nume si prenume (pentru persoane fizice) / denumire societate;
  • Adresa de e-mail;
  • Telefonul;
  • Adresa (adresa spatiului pentru care Utilizatorul comanda Serviciul “Design Timisoara”);
  • Spatiul (destinatia spatiului: residential sau comercial);
  • Metri patrati (metri patrati ai intregului spatiului pentru care comanda Serviciul “Design Timisoara”);
  • Stadiu santier (ex. rosu, gri, fara instalatie electrica, etc);
  • Alte specificatii (orice informatie legata de spatiul pentru care Utilizatorul comanda Serviciul “Design Timisoara”, care este considerata Importanta);

 

Utilizatorul completeaza formularul de comanda pus la dispozitie de catre Furnizor pe Website  in acelasi timp cu plasarea comenzii.

 

Utilizatorul isi asuma intreaga raspundere pentru continutul Comenzii, pentru veridicitatea si pentru caracterul complet al informatiilor publicate/transmise in Comanda.

 

Un reprezentant al Furnizorului poate contacta Utilizatorul pentru a obtine informatii suplimentare despre Comanda, pentru a completa eventualele informatii lipsa si pentru a confirma sau respinge Comanda.

 

Ulterior completarii formularului de comanda, Utilizatorul primeste automat un e-mail care il informeaza ca Comanda a fost inregistrata cu succes si ca il vom contacta in cel mai scurt timp pentru a ii comunica modalitatea de plata a avansului si modul de lucru, impreuna cu sumarul si detaliile comenzii (tipul de camere, tipul de pachet ales si pretul).

 

Furnizorul contacteaza telefonic Utilizatorul si daca acesta confirma comanda plasata, solicita acestuia datele de facturare si programeaza data de incepere a Serviciului solicitat. Furnizorul emite o factura de avans, in valoare de 60% din totalul Comenzii, in cazul Serviciului Design Online si Design Timisoara, iar pentru Serviciul Consultanta, se va emite factura pentru toata valoare Comenzii . Furnizorul transmite un email catre Utilizator in care mai confirma o data comanda si ataseaza factura de avans/factura totala. Plata avansului se efectueaza prin transfer bancar online in contul  Furnizorului nr. RO84 INGB 0000 9999 0900 5267, deschis la ING Bank.  Factura sau Factura de avans trebuie platita in maxim 3 zile de la emitere, in caz contrar programarea de incepere a Serviciului solicitat se anuleaza.

 

Campanii si promotii

Regulamentul si conditiile promotiilor si a campaniilor cu aplicabilitate temporara vor fi disponibile in sectiunea dedicata la capitolul Regulament.

 

8. Anularea Comenzii

 

8.1. Anularea Comenzii pentru un motiv justificat

Utilizatorul poate anula Comanda, ulterior confirmarii acesteia, dar mai inainte ca Designerul de interior sa fi inceput prestarea efectiva a serviciilor, chiar daca Conceptul de design a fost aprobat deja de catre Utilizator, prin transmiterea unei notificari prealabile adresate Furnizorului, prin e-mail sau prin telefon, fara ca vreo parte sa poata pretinde celeilalte daune-interese.

 

8.2. Anularea Solicitarii fara un motiv intemeiat

Utilizatorul poate anula Comanda, pentru orice motiv, chiar fara un motiv intemeiat, in urmatoarele conditii:

  • inainte ca Designerul de interior sa fi inceput prestarea efectiva a serviciilor, prin transmiterea unei  notificari prealabile adresate Furnizorului, prin e-mail, la adresa indicata in cadrul sectiunii 15, fara ca vreo parte sa poata pretinde celeilalte daune-interese.
  • in timpul prestarii serviciilor, va informa de indata Designerul de interior, moment in care Designerul de interior va intocmi un e-mail in care va descrie serviciile prestate, precum si procentul din Pachetul de servicii pe care l-a realizat pana la acel moment. E-mailul va fi confirmat si de catre Utilizator. Ulterior informarii Designerului de interior, Utilizatorul va informa imediat, dar nu mai tarziu de 12 ore, Furnizorul cu privire la incetarea relatiei contractuale, prin trimiterea unui e-mail catre acesta. In cazul in care Utilizatorul a achitat integral plata serviciilor, sau in cazul in care avansul de Pret depaseste valoarea procentului de servicii deja prestate prin raportare la intregul Pachet de servicii, asa cum acestea sunt indicate in cuprinsul e-mailului, Furnizorul va restitui Utilizatorului diferenta, prin virarea sumelor de bani in contul din care s-a facut debitarea.

 

Utilizatorul se obliga sa plateasca valoarea procentului de servicii deja prestate prin raportare la intregul Pachet de servicii, asa cum acestea sunt indicate in cuprinsul e-mailului transmis.

 

Utilizatorul nu poate pretinde anularea Comenzii dupa prestarea, in totalitate, a serviciilor de catre Designerul de interior. Utilizatorul are obligatia de a efectua plata prin canalele comunicate.

 

9. Vanzarea online a serviciilor Furnizorului

 

Furnizorul poate publica pe Website informatii despre serviciile si/sau promotiile practicate de catre acesta sau de catre oricare alt tert cu care Furnizorul are incheiate contracte de parteneriat, intr-o anumita perioada de timp si in limita stocului disponibil.

Toate tarifele aferente serviciilor prezentate Utilizatorilor pe Website sunt exprimate in lei (RON) și includ T.V.A.

 

Toate tarifele aferente serviciilor prezentate Utilizatorilor pe Website sunt exprimate in lei (RON) si includ T.V.A.

 

Furnizorul nu este/nu poate fi facut responsabil pentru niciun cost suplimentar aferent platii efectuate online sau prin transfer bancar, suportat de catre Utilizator, incluzand, dar nelimitandu-se la comisioane bancare.

 

10. Declaratii și garantii ale Furnizorului

 

Furnizorul se obliga sa proceseze toate Comenzile transmise de catre Utilizatori prin intermediul Website-ului, care sunt conforme cu prevederile/conditiile acestor Termene si Conditii.

Furnizorul nu garanteaza Utilizatorilor ca Website-ul va fi disponibil neintrerupt, sigur sau fara erori.

Furnizorul nu poate fi tras la raspundere pentru activitatile Utilizatorilor, in special pentru furnizarea de continut eronat cu privire la datele Pachetului de servicii ce face obiectul Comenzii.

Furnizorul ofera Utilizatorilor o garantie comerciala pentru serviciile prestate in conditiile prezentate in sectiunea 13 din aceste Termene si Conditii.

 

11. Drepturile și Obligatiile Utilizatorului

 

Utilizatorul are dreptul de a beneficia in intregime de serviciile oferite de Website, atat timp cat nu se constata o incalcare a prevederilor Termenelor si Conditiilor.

 

Utilizatorul isi asuma raspunderea pentru continutul Comenzilor plasate si declara ca acestea corespund cu Pachetul de servicii.

 

12. Facturarea si plata serviciilor

 

Preturile sunt specificate pentru fiecare caz in parte, in descrierea Pachetelor de servicii. Furnizorul va emite Utilizatorului o factura fiscala pentru serviciile prestate, in termen de 5 zile lucratoare de la data finalizarii serviciilor, exceptie face Serviciul Consultanta, la care factura se va emite inainte de inceperea prestarii serviciului, Utilizatorul avand obligatia de a comunica Furnizorului toate informatiile necesare emiterii facturii conform prevederilor legale in vigoare. Furnizorul va transmite Utilizatorului factura fiscala aferenta Comenzii acestuia, ce va include serviciile prestate, exclusiv in format electronic, prin transmiterea facturii prin e-mailul folosit la trimiterea Comenzii.

 

Prin trimiterea Comenzii, Utilizatorul declara ca este de acord cu primirea facturii fiscale in format electronic, prin e-mailul indicat in cererea de Comanda.

 

13. Garantii

 

Furnizorul ofera Utilizatorilor o garantie comerciala pentru eventualele neconformitati ale serviciilor prestate de catre Designerii de interior in vederea remedierii serviciilor. Termenul de garantie al serviciilor va fi comunicat Utilizatorului astfel: pentru Pachetele de servicii, garantia va fi precizata in descrierea serviciului, asa cum acesta este afisat pe website, respectiv timpul de realizare al Pachetelor de servicii alese.

 

14. Procedura de depunere si solutionare a plangerilor si sesizarilor primite din partea Utilizatorilor

 

Orice Utilizator poate depune, pe Website-ul inhomedesign.ro, o plangere si / sau sesizare care priveste sau are legatura cu serviciile oferite de catre Furnizor sau Designerii de interior.

 

Plangerile si/sau sesizarile vor putea fi depuse prin intermediul formularului de contact aflat pe Website sau prin apelarea numarului de Contact, indicat mai jos.

 

Plangerile si/sau sesizarile transmise Furnizorului vor include datele de identificare ale Utilizatorului, numarul de identificare a Comenzii ce face obiectul plangerii (daca reclamatia sau sesizarea priveste o Comanda), precum si orice alte date necesare Furnizorului in vederea identificarii evenimentului sesizat si/sau a Comenzii (dupa caz).

 

Plangerile si/sau sesizarile vor fi analizate de catre Reprezentantii Furnizorului si vor primi raspuns in termen de maxim 10 zile lucratoare de la primirea acestora.

Serviciul clienti poate fi contactat:

  • prin e-mail: [email protected];
  • prin telefon: 0773 895 351
  • poșta:  Strada Palanca, nr.2, Corp B, Ap. 6, Timisoara

 

15. Confidentialitate

 

Informatiile furnizate de catre Utilizator catre Furnizor, sunt guvernate de catre Politica de confidentialitate disponibila aici.

 

16. Protectia datelor

 

Pentru prestarea serviciilor oferite prin intermediul Website-ului, Furnizorul proceseaza datele cu caracter personal ale Utilizatorilor. Mai multe informatii despre procesarea datelor cu caracter personal gasiti in Politica de Confidentialitate, care este disponibila aici.

 

De asemenea, Furnizorul foloseste pe acest Website cookies. Mai multe informatii despre cookies gasiti in Politica de utilizare a cookie-urilor, care este disponibila aici.

 

 

17. Legea aplicabila. Litigii

 

Prezentele Termene si Conditii vor fi interpretati si guvernati de prevederile legii romane.

 

Orice litigiu avand ca obiect o disputa rezultand din sau aflata in legatura cu aceste Termene si Conditii sau cu utilizarea Website-ului urmeaza a fi solutionat de catre instantele competente din Romania.

 

PRIN UTILIZAREA WEBSITE-ULUI VA EXPRIMATI IN MOD EXPRES ACORDUL CU PRIVIRE LA URMATOARELE PREVEDERI ALE ACESTOR TERMENI DE UTILIZARE, DUPA CUM URMEAZA:

  • 1. ACCEPTAREA TERMENELOR SI CONDITIILOR
  • 2. RESPONSABILITATEA
  • 3. DEFINITII
  • 4. SCOPUL URMARIT
  • 5. DREPTURI DE PROPRIETATE INTELECTUALA
  • 6. DREPTUL DE A UTILIZA CONTINUTUL WEBSITE-ULUI SI AL APLICATIEI
  • 7. UTILIZAREA WEBSITE-ULUI
  • 8. ANULAREA COMENZII
  • 9. VANZAEA ONLINE A SERVICIILOR FURNIZORULUI
  • 10. DECLARATII SI GARANTII ALE FURNIZORULUI
  • 11. DREPTURILE SI OBLIGATIILE UTILIZATORULUI
  • 12. FACTURAREA SI PLATA SERVICIILOR
  • 13. GARANTII
  • 14. PROCEDURA DE DEPUNERE SI SOLUTIONARE A PLANGERILOR SI SESIZARILOR PRIMITE DIN PARTEA UTILIZATORILOR
  • 15. CONFIDENTIALITATE
  • 16. PROTECTIA DATELOR
  • 17. LEGEA APLICABILA. LITIGII